پلنگ برفی که اسیر دامداران در بدخشان شده بود، به طبیعت برمی‌گردد

پلنگ برفی که پنج‌شنبه‌شب، ۱۲ دلو، در شهرستان زیباک استان بدخشان پس از دریدن ۳۰ راس بز و گوسفند به چنگ دام‌ران افتاده‌بود؛ امروز یک‌شنبه ۱۵ دلو،‌ در شهر فیض آباد مرکز بدخشان مداوا شده و در روزهای نزدیک به طبیعت آزاد می‌شود.
در چند ماه اخیر این دومین حمله پلنگ به دامداران در بدخشان است که خسارات هنگفت به مردم وارد کرده است. با این‌ همه موسسات حفاظت از حیات وحش در بدخشان، خسارات مالداران را از بابت حمله پلنگ به دامداران می‌پردازند.
در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://paigah-news.com/?p=10130

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

آخرین اخبار

شهید وفا؛ نماد مقاومت و ایستادگی

شهید دگروال عبدالعزیز وفا، فرزند رضا بخش پنجشیری، یکی از چهره‌های درخشان مقاومت افغانستان، در سال ۱۳۵۴ خورشیدی در روستای پنجشیری‌های شهرستان نهرین استان بغلان،

ادامه مطلب »