روابط عمومی سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران اعلام کرده است که نیروهای دریایی و هوافضای این کشور بامداد یکشنبه، ۷ سرطان، در عملیاتی مشترک موشکی و پهپادی، اهدافی را در کویت و بحرین هدف قرار دادهاند.
در بیانیه سپاه آمده است که این عملیات در پاسخ به «تجاوزهای اخیر آمریکا» انجام شده است.
سپاه همچنین مدعی شده است که بر اساس «تفاهمنامه اسلامآباد»، کنترل عبور و مرور در تنگه هرمز با ایران است و از این پس با کشتیهای متخلف برخورد شدیدتری خواهد شد.
در این بیانیه جزئیاتی درباره اهداف مورد حمله، میزان خسارات یا تلفات احتمالی ارائه نشده است.
سپاه در پایان هشدار داده است که هرگونه اقدام احتمالی علیه ایران با پاسخی قاطع و متناسب روبهرو خواهد شد.




