دو دختر نوجوان در قندهار ناپدید شدند

منابع محلی در ولایت قندهار از ناپدید شدن دو دختر نوجوان به نام‌های حبیبه و امینه در شهر قندهار خبر داده‌اند.

به گفته منابع، این دو دختر چند روز پیش ناپدید شده‌اند و تاکنون از سرنوشت، محل نگهداری یا عاملان احتمالی این رویداد اطلاعی در دست نیست.

منابع همچنین گفته‌اند که هم‌زمان با افزایش جرایم جنایی و آدم‌ربایی در نقاط مختلف، نگرانی شهروندان از وضعیت امنیتی افزایش یافته و از خانواده‌ها خواسته شده است مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

خانواده‌های این دو دختر با ابراز نگرانی از شهروندان خواسته‌اند در صورت داشتن هرگونه اطلاعات، برای یافتن آنان همکاری کنند.

این در حالی است که گروه طالبان از زمان بازگشت‌شان تا کنون همواره از تٲمین امنیت سرتاسری سخن گفته‌اند.

در facebook به اشتراک بگذارید
در twitter به اشتراک بگذارید
در telegram به اشتراک بگذارید
در whatsapp به اشتراک بگذارید
در print به اشتراک بگذارید

لینک کوتاه خبر:

https://paigah-news.com/?p=15994

نظر خود را وارد کنید

آدرس ایمیل شما در دسترس عموم قرار نمیگیرد.

آخرین اخبار