شهروندان کشور در پیامیهای جداگانه به خبرگزاری پایگاه نوشتند که در دو نیم سال گذشته در حاکمیت سیاه طالبان رنج های فراوان بردند و امیدوارند سال جاری سال پایان مصیبت فلاکت و بدبختی باشد که طالبان مسبب آن می باشد. شهروندان میافزایند که با حاکمیت گروه وحشی طالب میلیونها شهروند کشور امید به آینده و امید به زندگی را کاملا از دست داده اند و در ماه مبارک و پر میمنت رمضان برای فصل خوبی، خوشی و سرنگونی طالبان ستم پیشه و جنایت کار دعا میکنند و از پروردگار میخواهند دست و چنگال ظالمان و فریب کاران به نام دین را از سرزمین افغانستان نیست و نابود سازد.

فواد اندرابی؛ نامی که در سنگر تاریخ ماندگار شد
ملتها تنها با جغرافیا، مرز و سرزمین شناخته نمیشوند؛ آنچه به یک ملت هویت میبخشد، تاریخ، حافظه جمعی و انسانهایی هستند که در لحظههای دشوار،



