منابع محلی در بدخشان میگویند که اسخبارات گروه طالبان در یک هفته گذشته دستکم ۱۷ جوان بدخشانی را به اتهامات مختلف ربودند. منابع گفتند که این جوانان از ولسوالی های ارگو، شهدا و درایم هستند و طی یک هفته گذشته بازداشت شدند. به گفتهی منابع، آنان در زندان گروه طالبان مورد شکنجه نیز قرار گرفتند. این در حالی است که جمعه فاتح یکی از فرماندهان ظالم این گروه دستکم ۵۰ کشاورز را در بدخشان با تحقیر و شکنجه و زندانی کردند.

فواد اندرابی؛ نامی که در سنگر تاریخ ماندگار شد
ملتها تنها با جغرافیا، مرز و سرزمین شناخته نمیشوند؛ آنچه به یک ملت هویت میبخشد، تاریخ، حافظه جمعی و انسانهایی هستند که در لحظههای دشوار،



